Boden (Flanş) Yağlama Sistemi

Demiryolu araçlarında ray ve teker bodeni (Flanş) arası istenmeyen sürtünme (negatif sürtünme); yüksek bakım maliyeti, gürültü/çevre kirliliği, yakıt tüketimi ve olası de-rayın en büyük sebebidir. Boden (Flanş) Yağlama Sistemi doğru zaman ve oranda kontrollü yağ püskürtme işlemi ile negatif sürtünme etkisini minimum seviyeye indirger. Böylece yolcuların konforunu maksimize; işletmelerin bakım, yakıt maliyetlerini ve de-ray riskini minimize eder. Kullanıcı dostu ara-yüzü sürücüye anlık yağlama işlemi hakkında bilgi verir ve belirli sınırlar dahilinde işlemleri kontrol etme imkânı sağlar. Farklı kullanım ve iklim şartlarına göre özelleştirilebilen KAAF Boden (Flanş) Yağlama Sistemi her koşulda hizmet vermeyi sürdürür.

yağlama sistemi ekranı
yağlama sistemi

Sistemin özellikleri;

  • ASYS Yağ Tank ve Pompası
  • Pompa Tipi:Pnömatik Aktüatörlü
  • Strok Hacmi:0,1; 0,2;0,3;0,4 cc/strok
  • Basınçlı Hava Gereksinimi:Min. & Maks. : 4-10 bar; Optimum 5-6 Bar
  • Yağ Tankı Kapasitesi:6-15 Litre 
  • Yağ Tank Malzemesi:Alüminyum
  • Çalışma Sıcaklığı:- 40 oC ile +70oC
  • Yağlayıcı:Müşteri şartlarına göre tespit edilmektedir.
  • Sprey Nozülü
  • Nozül Malzemesi:Paslanmaz Çelik veya Pirinç
  • Fitting Malzemesi:Paslanmaz Çelik
  • Çıkış sayısı:1
  • Hava tüketimi:1 ila 2 Litre/Sn.
  • Çalışma Sıcaklığı:- 40 oC ila + 70oC
  • Dağıtıcı
  • Çıkış sayısı:2 veya 4
  • Malzeme:Paslanmaz Çelik
  • Çalışma Sıcaklığı:- 40 oC ila +70oC
  • Kontrol Ünitesi
  • Çalışma Voltajı:24, 72 veya 110 VDC
  • Kontrol Seçenekleri:Zamana, Mesafeye ve Kurba Dayalı Pilotlu
  • Depolama ve Taşıma Sıcaklığı:- 40 oC ila 70oC