Kumlama Sistemi

Kumlama sistemi, demiryolu araçlarında ray ve teker arasına kum püskürtülerek sürtünme kuvvetini artırmak için kullanılır. Kumlama sistemi aşağıda ki durumlarda; acil durum freni kullanıldığında, patinajı engellemek için ivmelenme anında, kızaklamayı engellemek için frenleme yapıldığında ve sürücü talep etmesi halinde kullanılır. Farklı kullanım ve iklim şartlarına göre özelleştirilen KAAF kumlama sistemi her koşulda hizmet vermeyi sürdürür.

Kumlama Sistemi

Sistemin genel üstün özellikleri;

  • Hassas ölçeklendirme sistemi (Yaklaşık %7 kütlesel tolerans ile çalışır),
  • Ölçeklendirme sistemi üzerinden yapılacak değişiklikler ile 9g/s ve 40g/s arasında debi ayarı,
  • Kum tankı seviyesinin hem sürücü panelinde hem de araç yan yüzeyinden takibi,
  • Tamamen sızdırmaz ve dış ortamdan izole olarak tasarlanan kum muhafazası sayesinde herhangi bir ısıtıcıya ihtiyaç duymadan yüksek emre amadelik,
  • EN15085 Normuna uygun olarak sertifikalı olarak kaynaklı imalatları yapılmış alt sistemler,
  • Nerdeyse hiç bakım gerektirmez,
  • Isıtıcı sistemler ile kumun ve püskürtme nozülünün her türlü iklim şartında hizmet vermesi,
  • Kum tankı üzerinde bulunan gösterge camı ile kolay seviye tespiti,
  • Aşınma dayanımı yüksek alaşımlar ile elde edilen uzun ömürlü konstrüktif yapı,
  • EN61373 Demiryolu araçları için darbe ve titreşim sertifikasına sahip ürün varyasyonları,
  • Yüksek emre amadelik ve yüksek güvenilirlik seviyesine sahip sistem,
  • Dünyada çok sayıda projede farklı kullanım ve iklim şartları altında kendini ispatlamış ürün,